Tuesday, January 13, 2009

Convo with DESMOND GOH.

Was chatting with Desmond GCH just now.
LOLS.
He damn funny :
Desmond Goh C.H, i m online! 12jan, worse day in my life says:
still lolx
Desmond Goh C.H, i m online! 12jan, worse day in my life says:
i at 9th floor worx
Huang Jiexin (: says:
**(his result) can still go poly la
Huang Jiexin (: says:
stop being so pessimistic
Huang Jiexin (: says:
LOLS
Huang Jiexin (: says:
u want to be headline news hur
Huang Jiexin (: says:
?
Desmond Goh C.H, i m online! 12jan, worse day in my life says:
hais.
Desmond Goh C.H, i m online! 12jan, worse day in my life says:
scarely the newpaper not big enough to fit in my pics
Huang Jiexin (: says:
HAHAHAHAHAHAS
Huang Jiexin (: says:
lame siol u
I was really laughing when i typed th HAHAHAHAHAS.
LOLS.
CONTINUE.

Desmond Goh C.H, i m online! 12jan, worse day in my life says:
i think the newpaper oni able to fit in my face oni
Desmond Goh C.H, i m online! 12jan, worse day in my life says:
bo bian
Huang Jiexin (: says:
HAHAHAS
Huang Jiexin (: says:
yes
Desmond Goh C.H, i m online! 12jan, worse day in my life says:
big head jiu shi zhe yang
Huang Jiexin (: says:
gd tht u noe
Huang Jiexin (: says:
so dont waste their space la
Desmond Goh C.H, i m online! 12jan, worse day in my life says:
u aso hor
Desmond Goh C.H, i m online! 12jan, worse day in my life says:
dun laugh
Desmond Goh C.H, i m online! 12jan, worse day in my life says:
xp
Huang Jiexin (: says:
ive never think of ending my life
Huang Jiexin (: says:
hahas
Desmond Goh C.H, i m online! 12jan, worse day in my life says:
can oni see ur eyes
Huang Jiexin (: says:
im more optimisstic
Huang Jiexin (: says:
?!
Huang Jiexin (: says:
hey
Desmond Goh C.H, i m online! 12jan, worse day in my life says:
lolx
Huang Jiexin (: says:
your see the cells only lor
Huang Jiexin (: says:
no , is see th nucleoplasm only
Desmond Goh C.H, i m online! 12jan, worse day in my life says:
big eyes better thn big head loh
Desmond Goh C.H, i m online! 12jan, worse day in my life says:
big eyes nice leh
Desmond Goh C.H, i m online! 12jan, worse day in my life says:
wa
Desmond Goh C.H, i m online! 12jan, worse day in my life says:
i bio c6 leh

No comments: